Škoda Múzeum bolo otvorené pri príležitosti osláv 100 rokov automobilky Škoda Auto v roku 1995 a sídli v historickej priemyselnej budove z počiatku 20. storočia. Tá pôvodne slúžila na výrobu bicyklov, motocyklov, motorov a kompletných automobilov.
Oslavy 30 rokov od založenia Škoda Múzea sa prelínajú s tohtoročným jubileom 130 rokov od položenia základov automobilky Škoda, ktorá je tak jednou z najstarších kontinuálne fungujúcich automobiliek sveta.
Škoda Auto Slovensko sa aj tento rok zúčastní Medzinárodného autosalónu v Nitre. V hale F predstaví atraktívny mix aktuálnych akčných modelov, športovo ladených vozidiel a zákazníkom ponúkne aj možnosť vyskúšať si jazdy na predvádzacích automobiloch. Okrem toho automobilka predstavila aj špeciálne autosalónové zvýhodnenie, ktoré je nad rámec už existujúcich celoplošných bonusov.
Medzinárodné finále Škoda Challenge 2025 má za sebou už štrnásty ročník a opäť sa v ňom darilo aj zástupcom zo Slovenska. Na podujatí, ktoré sa tento krát konalo vo Viedni od 4. do 7. septembra, každoročne medzi sebou súťažia najlepší servisní pracovníci a predajcovia v rámci siete autorizovaných partnerov značky Škoda. Do tohto ročníka sa zapojilo celkovo 221 účastníkov z 30 krajín, vrátane Slovenska.
Slovenský autorizovaný predajca značky Škoda, Todos Ružomberok, si aj tento rok prevzal ocenenie pre najlepšieho dílera značky na Slovensku. Tentokrát sa slávnostné odovzdávanie uskutočnilo v rámci podujatia Škoda Best Dealer Event 2025, ktoré sa konalo od 2. do 5. septembra v Karlových Varoch v Českej republike. Na prestížnom podujatí boli ocenení díleri z viac ako 30 krajín sveta.
Škoda Auto vyrobila už štvormiliónte vozidlo SUV, čo potvrdzuje veľký záujem zákazníkov o túto kategóriu vozidiel. Prvým novodobým SUV značky Škoda bol model Yeti, predstavený v roku 2009, a ponuka sa postupne rozširovala až na súčasných rekordných sedem modelových radov naprieč segmentmi.
Takmer dve tretiny Slovákov a Sloveniek, presne 62 percent, zatiaľ nemá osobnú skúsenosť s jazdou v elektromobile. Ako ďalej ukázal exkluzívny prieskum pre spoločnosť Škoda Auto Slovensko, ktorý realizovala agentúra 2muse*, elektrické auto šoférovalo len 11 percent ľudí. Samotná jazda v elektromobile však viedla ku zmene názoru k lepšiemu na tento typ áut u 31 percent opýtaných. Na druhej strane, zhoršenie spomenulo len 20 percent. Z vlastností elektrických áut ľudí oslovuje predovšetkým tichá jazda, potom sú to ekologickosť a taktiež nižšie náklady na každodennú prevádzku.